المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : متى يكون 1+1=1 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


d_siko
09-09-2009, 02:14 AM
خطر علي بالي سؤال وحله السهل الصعب
------ايه الكلام ده------

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41820.gif

اه حله السهل الصعب طب ازاي التضاد اقولكم واحكموا بنفسكم


السؤال / متى يكون 1 + 1 = 1؟؟؟؟؟؟

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41821.gif
لو هنحل المسأله او السؤال ده بالرياضيات بتاعت المدرسه دي يبقي لا ياعم انا ماليش في الكلام ده يفتح الله (أصل انا بعيد عنك فاشل ريــاضيات بحب النحو اه هههه)
http://www.alkhubr.net/imgcache2/41821.gif
ها السؤال صعب ولا سهل
خلاص هحلها انا بس مش بالرياضيات بردو ماقولنا ماليش فيها
نيجي للحل
http://www.alkhubr.net/imgcache2/41822.gif
عندما يكون الإخوة على قلب واحد..

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif

عندما تستطيع تطبيق المثل القائل (الصديق عند الضيق)..

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif

عندما نكف عن التشاجر لاتفه الأسباب..

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif

عندما يكون المسلم أخا حقيقيا للمسلم يحب له ما يحب لنفسه..
http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif


عندما نرى الأمر بالمعروف والنهى عن المنكر مطبقا..

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif

عندما يكون كلا الزوجين حريصا على الأخر..

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif

عندما نرى الأب يهتم بكل صغيرة وكبيرة في حياة أبناءه..
http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif

عندما نرى الأم وقد كرست حياتها لخدمة أبنائها..
http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif
عندما ...

عندما …

عندما …


عندما نرى الإسلام مطبقا كما أنزله الله..

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gifhttp://www.alkhubr.net/imgcache2/41823.gif

هل سنرى حل هذه المعادلة على ارض الواقع؟؟؟؟


وما هي حلولكم انتم ؟؟بس مش رياضيات بقي



اكيد بيكون 1+1=1

http://www.alkhubr.net/imgcache2/41822.gif

ورده الجوري
09-09-2009, 02:35 AM
:
مشكوور خيووو ع الموضووع
:
:
ربي يعطيكـ العاافيه
:
:
عندما يكووون الأصدقااء الأبد
:

من من
09-09-2009, 05:56 AM
بعيد عن الرياضيات

حل رائع ومنطقى

ولكن الان نجد 1+1=3

عندما نجد الاصدقاء يدخل من يبعدهم عن بعض

ويدخل بين الزوجين يفرقهم

ويدخل بين الاحباب يجعلهم يخونوا بعض


تحيتى الك

d_siko
09-09-2009, 06:49 AM
عندك حق

بس زي ما فيه الوحش اكيد فيه الحلو

لازم دايما نحط قدام عنينا الحلو

وتسلمي انتي ووردة على المرور

سفير النوايا الحسنة
10-09-2009, 01:51 AM
لما نتطوع ونساعد الناس دون مقابل لان الله في عون العبد مادام العبد في عون أخيــه .. ولما الرحمه تتواجد في قلوب كل البشر

موضوع رائــع ..

مشكووور .. والله يــعافيــك :)

d_siko
10-09-2009, 04:15 AM
مشكور على المرور

وَجس ~
12-09-2009, 06:22 AM
عندما تكون المعادلة خاطئة ...

يصبح 1+1=1

وشكرا على الموضوع ...

سحر العيون
04-12-2009, 01:50 AM
جميله تسلم ايدك
بس فين بقى الاخلاص
ليه كله ناسيه
وفين الكذب
دول اكتر حاجتين منتشرين فى مجتمعتنا للاسف
شكرا ليك جدا
واتمنى ليك مزيد من التقدم والتوفيق

Miss kade
04-12-2009, 02:08 AM
يسلموا ياقلبوا

Miss sos
04-12-2009, 02:12 AM
يعطيك العافيه عالموضوع الحلو ^_^

mahmoud samak
04-12-2009, 11:26 AM
ممكن نحلها من غير رياضيات و الحل يكون أذا كان جميع المسلمين قلب واحد بدون من يفرق بينهم